Учасники додаткової сесії ЄВІ, які планують вступати в магістратуру та аспірантуру, отримали офіційні результати тесту
Інформацію про рейтингові бали, які використовуються для розрахунку конкурсного бала, розміщено в кабінеті у вкладці «Результати».
Нагадуємо, що майбутнім аспірантам для отримання права брати участь у вступних іспитах у закладах, куди вони планують вступати, необхідно було набрати з блоку ТЗНК не менше 21 тестового бала, що становить 160 рейтингових балів.
Вступники до закладів фахової передвищої освіти отримали рекомендації на бюджет
Ті, хто бажає здобувати ступінь фахового молодшого бакалавра після закінчення 11-го класу, вже отримали рекомендації на бюджет.
Уже оприлюднені відповідні рейтингові списки.
Вступники, які отримали рекомендації, мають виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення до 12:00 12 серпня.
Зарахування вступників на бюджет відбувається не пізніше 12:00 14 серпня.
Зарахування на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб відбувається не пізніше 12:00 30 серпня, додатковий набір – не пізніше 31 жовтня.
Переведення на бюджет із контрактної форми навчання проводиться не пізніше 26 серпня.
Кабінетом Міністрів України схвалено пріоритетні напрями та завдання цифрової трансформації на 2024 – 2026 роки
Пріоритетними визначено такі завдання та проекти:
- створення реєстру дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, забезпечення ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
- забезпечення електронної інформаційної взаємодії центральної бази даних програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» з іншими інформаційними та інформаційно-комунікаційними системами в Україні;
- забезпечення спрощення адміністративних процедур у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійної (професійно-технічної) освіти;
- організація та нормативне врегулювання питання документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, подання звітності в електронній формі в закладах освіти;
- формування та застосування єДокумента про освіту, що підтверджує здобуття особою певного освітнього рівня, та відображення його в мобільному додатку Порталу Дія;
- створення Єдиної інформаційної бази науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт.
МОН України спільно з спільно з Українським інститутом розвитку освіти розробили методичні рекомендації для вчителів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Метою розроблення документа є надання вчителям ефективного інструменту для оцінювання прогресу учнів з особливими освітніми потребами. Очікується, що за допомогою рекомендації педагоги якісніше реагуватимуть на потреби учнів, відстежуватимуть зміни в освітньому процесі, упроваджуватимуть дієві адаптації та модифікації.
Ознайомитись з документом можна за посиланням.
Відтепер пацієнти, з дуже маленькими судинами доступу, мають шанс мати здорове серце
За інформацією Національної академії медичних наук України вперше в Україні було імплантовано протез ультранизького профілю пацієнту з аневризмою черевної аорти.
Нещодавно завідувач відділення, ендоваскулярний хірург ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова НАМН України» Богдан Черпак спільно з колегами Україно-Польського центру у Львові вперше виконали оперативне втручання через проколи судинок, а не розріз артерії.
Біфуркаційний протез МІНОС з ультратонким профілем дає можливість пацієнтам з ішемією нижніх кінцівок безпечно пройти цю процедуру.
Під час зарахування дитини до закладу загальної середньої освіти на дистанційну або індивідуальну форму здобуття освіти медична довідка для дитини не потрібна
Освітній омбудсмен проінформував про те, що З 1 серпня 2024 року набрали чинності зміни до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти. Згідно зі змінами, копія (сканована копія чи фотокопія) медичної довідки № 086/о “Медична довідка (витяг з медичної картки амбулаторного хворого)”, подається лише при:
- зарахуванні на очну (денну, вечірню) форми здобуття загальної середньої освіти;
- поєднанні очної форми з іншими формами здобуття загальної середньої освіти.
Тобто під час зарахування дитини до закладу загальної середньої освіти на дистанційну або індивідуальну форму здобуття освіти керівник закладу освіти тепер не має права вимагати в батьків довідку № 086/о, а батьки відповідно не зобов’язані надавати зазначену медичну довідку.
Команда лікарів Інституту імені М.М. Амосова проводять консультування дітей з вродженими вадами серця та після їхньої корекції
За інформацією Національної академії медичних наук України, такі консультації маленьких пацієнтів професіоналами Інституту імені М.М. Амосова НАН України, а також оперативні втручання відбуваються за рахунок державного бюджету України. Більш детально з цього питання пропонуємо ознайомитись за посиланням.
МОН затвердило рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів
Міністерство освіти і науки України своїм наказом № 1093 від 02 серпня 2024 року затвердило рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти. Такі рекомендації визначають загальні критерії оцінювання, зокрема, загальні підходи до встановлення результатів навчання учнів, а також критерії оцінювання за освітніми галузями.
Ознайомитись з наказом можна за посиланням.
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти інформує про нове Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти
1 серпня 2024 року набуло чинності нове Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти.
Цим Положенням запроваджені важливі складові системи зовнішнього забезпечення якості. Зокрема, для відповідності європейським стандартам передбачені проведення постакредитаційного моніторингу та розгляд оскарження рішення Національного агентства Апеляційною палатою. Таким чином, наступний акредитаційний сезон розпочнеться за новим Положенням.
Національне агентство планує проведення серії семінарів для роз'яснення Положення учасникам процесів забезпечення якості вищої освіти. Детальніше ознайомитися з новою редакцією Положення можна за посиланням: https://bit.ly/4dmZUvt
МОН України затвердило концептуальні засади реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти
Міністерство освіти і науки своїх наказом № 1072 від 30 липня 2024 року затвердило концептуальні засади реформування історичної освіти в школі, які передбачають запровадження єдиного загальноосвітнього курсу історії.
Виходячи з оновлених підходів до предмета, у МОН наголосили на потребі запровадження єдиного загальноосвітнього курсу історії, бо історія України є невід’ємним складником європейської та загалом світової історії. Тому замість «Історії України» та «Всесвітньої історії» пропонується запровадити курс «Історія» (інші можливі назви: «Історія: Україна і світ», «Історія України та світу»).
Також пропонується запровадити спеціальні історичні курси для профільної середньої освіти: історичну географію, локальну / регіональну історію, інтелектуальну історію, історію культури, історію етнічних та/або релігійних громад, історію й досвід виживання / протистояння тоталітарним режимам, Імперіям під час війн тощо. Для профілів інших спрямувань можливі спеціальні курси, пов’язані з історією наукових відкриттів, технічних винаходів. фінансів та економіки, збереження довкілля тощо.
Ознайомитись з документом можна за посиланням.