Інформаційні матеріали щодо

формування та реалізації інклюзивної

політики в сфері освіти осіб з обмеженими

можливостями здоров’я

 

«Де в Україні навчаються діти із синдромом Дауна, діти із ДЦП, із вадами слуху та зору? Зазвичай їх не зустріти в загальноосвітній школі. Перші спроби включити дітей з особливостями розвитку в загальноосвітній процес наразі мають стільки перешкод, що ставить під сумнів українську інклюзію як таку. Для існування толерантного, а краще сказати морального суспільства інклюзія вкрай необхіднаце вже доведений факт. І тут потреба є синхронною. Діти з особливими потребами потребують рівних можливостей і адекватної цьому соціалізації, що і надає їм інклюзія. А діти здорові призвичаюються сприймати фізичні вади нормально, відчувати іншого як рівного, допомагати йому, стають більш чуйними і людяними. Це і є природнє, реальне виховання моральності, без патетики і декларацій. Що може бути найважливішим?».

Настояща Катерина Василівна,

кандидат соціологічних наук, доцент,

 

 

 

Матеріали підготовлено

головним консультантом секретаріату

Комітету Верховної Ради України

з питань науки і освіти Красняковим Є.В.;

Бурдою В. Ю.,, Корецькою О. Г.

учасниками програми стажування в Верховній Раді України та

центральних органах виконавчої влади

(09.02.2013 р.)

 Інформаційні матеріали знаходяться тут

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

18 липня 2024 18:05
17 липня 2024 15:15
05 липня 2024 12:30
05 липня 2024 12:00
03 липня 2024 16:00
28 червня 2024 08:00
21 червня 2024 12:29
19 червня 2024 16:37
18 червня 2024 13:47
17 червня 2024 16:00