На початку липня 2018-го Міністерство освіти і науки України надіслало всім департаментам регіональних державних адміністрацій листа з методичними рекомендаціями щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році. Ці рекомендації становлять не лише методичне, а й свого роду ідеологічне підґрунтя Нової української школи.
Проте навіть побіжний аналіз цього та інших нових документів, у контексті практичної реалізації шкільної реформи, з усією очевидністю виявляє проблеми, щодо яких усе ще немає чіткого стратегічного розуміння і розв’язання яких потребуватиме окремих зусиль. До таких належать насамперед питання автономії вчителів, проблема підвищення їхньої кваліфікації, традиційна шкільна бюрократія, а також питання матеріальних ресурсів для нового освітнього простору…
Повний текст статті можна прочитати за посиланням:
http://www.golos.com.ua/article/310226