Інформація про засідання круглого столу Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій 13 грудня 2022 року
13 грудня 2022, 17:45
13 грудня 2022 року Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій провів круглий стіл на тему: «Функціонування професійної (професійно-технічної) освіти в умовах воєнного стану».
Метою зазначеного заходу було обговорення стану і проблем функціонування професійної (професійно-технічної) освіти в умовах війни та ефективності заходів, що вживаються органами державної та місцевої влади для адаптації системи освіти до викликів, які постали перед освітянами в умовах воєнного стану, а також почути від учасників круглого столу їх бачення тактики і стратегії розвитку професійної (професійно-технічної) освіти.
У роботі круглого столу під головуванням народного депутата України Ольги Коваль взяли участь народні депутати України, представники Офісу Президента України, Міністерства освіти і науки, Міністерства економіки, Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів, Національної академії педагогічних наук, Національного агентства кваліфікацій, місцевих органів влади, закладів професійної освіти, громадських організацій, роботодавці та інші.
З вітальними словами до учасників звернулися Олексій Дніпров, заступник Керівника Офісу Президента України, Сергій Колебошин, заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, Олександр Костюченко, заступник Міністра освіти і науки України.
Під час обговорення точилася жвава дискусія навколо першочергових завдань, кроків, які потрібно зробити, щоб допомогти розвиватися професійній освіті, яка набуває вирішальної ролі у відбудові країни.
Практично усі промовці наголошували на необхідності прийняття прогресивного Закону України «Про професійну освіту».
За результатами проведення круглого столу ухвалено резолюцію з конкретними рекомендаціями щодо вирішення проблем функціонування професійної (професійно-технічної) освіти з урахуванням узгодження діяльності всіх зацікавлених сторін.