У місті Рівне відбувся Всеукраїнський семінар-практикум
«Позашкільна освіта в контексті муніципального замовлення.
Пошук ефективних механізмів».
3-4 березня 2017 року в місті Рівне на базі Рівненського міського палацу дітей та молоді відбувся Всеукраїнський семінар-практикум «Позашкільна освіта в контексті муніципального замовлення. Пошук ефективних механізмів».
Від імені Комітету Верховної Ради України з питань науки i освіти головний консультант секретаріату Комітету Красняков Євген Васильович привітав учасників Всеукраїнського семінару. Він відзначив, що є вкрай важливим те, що проведення семінару відбувається у регіоні, де значна увага місцевої влади приділяється позашкільним навчальним закладам, де реально працює одна з кращих практик позашкільної освіти.
«Надзвичайно приємно, що Всеукраїнський семінар-практикум організовано і проводиться у співпраці представників влади, практиків і громадськості, а саме: Рівненського виконавчого комітету Рівненської міської ради, Рівненського міського палацу дітей і молоді та Міжнародної асоціації позашкільної освіти, що свідчить про розвиток державно-громадського партнерства у галузі позашкільної освіти. Великим позитивом нашого заходу є й те, що Всеукраїнський семінар-практикум «Позашкільна освіта в контексті муніципального замовлення. Пошук ефективних механізмів» об’єднав представників законодавчої і виконавчої влади, органів управлінь освіти, вчених, керівників та педагогів позашкільних, дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, батьків, громадськість, представників засобів масової інформації з багатьох регіонів України та іноземних партнерів».
Красняков Є.В. поінформував учасників заходу про стан підготовки до другого читання базового закону України «Про освіту», зокрема в частині законодавчого закріплення сфери позашкільної освіти.
Програма семінару видалася дуже насиченою. Вона включала: засідання Президії Міжнародної асоціації позашкільної освіти, круглий стіл «Державне та муніципальне замовлення як складові нової Концепції позашкільної освіти»; майстер-класи профільних шкіл та спеціалізованих центрів «Індивідуальний освітній маршрут як соціальний ліфт в формуванні життєвого mainstream(у)»; батьківський форум «Батьківська громада палацу дітей та молоді в системі загального нетвокінгу закладу», що свідчить про багатогранність позашкільної освіти, вагомість піднятих питань, значний вплив позашкілля на розвиток підростаючого покоління.