«Ми маємо «повертатись» в європейську родину не бідними родичами, а конкурентоспроможними громадянами,

з економікою вищих технологічних укладів» - Лілія Гриневич, Голова Комітету з питань науки і освіти.

Голова Комітету з питань науки і освіти взяла участь у  Міжнародній науково-практичній конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти», яка відбулася 18 вересня 2014 року в Національному технічному університеті «Київський політехнічний інститут».

 «Ми сьогодні маємо надзвичайно важливе завдання - це підготовка нашого суспільства, як конкурентоздатного, якщо ми обрали шлях у Європу. І нам необхідно заходити в цю сім’ю не бідними родичами, а конкурентоздатними громадянами, з економікою вищих технологічних укладів» - зауважила в своєму виступі перед учасниками Конференції Голова Комітету з питань науки і освіти.

          Лілія Гриневич наголосила, що зробити це можливо лише шляхом піднесення якості освіти. Починаючи, від кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, бакалавра, закінчуючи магістром та доктором філософії - якість освіти на всіх цих щаблях проектує якість нашої економіки і якість нашого суспільства.

         

«Досвід дуальної освіти, як форми професійної освіти, є дуже цікавим для нас. Але сьогодні наша проблема полягає в тому, що в дуальному навчанні є дві сторони: сторона освіти і сторона роботодавців-бізнесу, який дає місця на ринку праці, і який є споживачем результатів освіти. На жаль, системного взаємозв’язку, між системою освіти і ринком праці, хоча б на рівні законодавства, сьогодні в нашій країні практично не існує. Він появився частково завдяки новоприйнятому Закону «Про вищу освіту»: у стандартах вищої освіти обов’язково будуть враховуватись професійні стандарти» - зауважила Голова парламентського Комітету.

Але побудувати системний взаємозв’язок можливо лише тоді, коли між цими системами буде існувати інституційна платформа, на яких може йти обговорення різних складових, що поєднують систему освіти і очікування роботодавців.

 «Найбільша проблема дуального навчання в Україні полягає в тому, що ми поки не можемо мотивувати роботодавців вкладати в систему дуальної освіти. Але роботодавці будуть готові до участі в системі освіти, коли вони  будуть впевнені, що їхні вимоги враховуються в стандартах змісту освіти та при перевірці оцінки результатів навчання. Крім того, мають запрацювати економічні механізми стимулювання роботодавців до участі в дуальному навчанні» - зазначила очильник парламентського Комітету.

Організаторами конференції виступили: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні  та Українська Асоціація Маркетингу.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

18 липня 2024 18:05
17 липня 2024 15:15
05 липня 2024 12:30
05 липня 2024 12:00
03 липня 2024 16:00
28 червня 2024 08:00
21 червня 2024 12:29
19 червня 2024 16:37
18 червня 2024 13:47
17 червня 2024 16:00