Лілія Гриневич: бізнес-школи – це позитивний приклад взаємодії між освітою і сучасним ринком праці
Під час відкриття Форуму CEEMAN (Центрально - та Східноєвропейська асоціація розвитку менеджменту) «Освіта для керівників: управління інноваціями», яке відбулося 18 квітня, у Міжнародному інституті менеджменту (МІМ-Київ), Голова Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілія Гриневич в своєму виступі зазначила, що саме бізнес-школи є позитивним прикладом взаємодії між освітою і сучасним ринком праці.
Виступаючи перед учасниками форуму – керівниками українських та закордонних бізнес-шкіл та центрів освіти, підприємцями та керівниками компаній, Голова Комітету відзначила, що дуже важливо, коли мова йде про бізнес-школи в Україні, зауважити, що бізнес – школи в Україні сьогодні намагаються навчати не тільки знанням, але й цінностям: про те яким повинен бути бізнес, яким має бути відношення до споживача.
«Моральний бізнес, який прагне розбудовувати країну, співпрацювати зі споживачем, керуючись загальнолюдськими цінностями - це надзвичайно важлива і амбітна мета, яку сьогодні здійснюють українські бізнес - школи»- відзначила Лілія Гриневич.
Крім того, вона зауважила, що саме бізнес-школи сьогодні – це позитивний приклад взаємодії між освітою і сучасним ринком праці.
Традиційно форум CEEMAN, присвячений таким основним темам:
- проблемам, з якими стикаються при втіленні творчих підходів та інновацій у бізнес-моделі;
- практиці ведення бізнесу;
- проблемам, які постають перед лідерами організацій;
- наслідкам таких змін для розвитку керівників та лідерів.
Інновації стосуються різних аспектів бізнесу і визначаються розміром організації, її позиціонуванням на ринку та етапом її життєвого циклу.