Лілія Гриневич: бізнес-школи - це позитивний приклад взаємодії між освітою і сучасним ринком праці

22 квітня 2013, 14:23

Лілія Гриневич: бізнес-школи – це  позитивний приклад взаємодії між освітою і сучасним ринком праці

 

Під час відкриття Форуму CEEMAN (Центрально - та Східноєвропейська асоціація розвитку менеджменту) «Освіта для керівників: управління інноваціями», яке відбулося 18 квітня, у Міжнародному інституті менеджменту (МІМ-Київ), Голова Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілія Гриневич в своєму виступі зазначила, що саме бізнес-школи є позитивним прикладом взаємодії між освітою і сучасним ринком праці.

 

Виступаючи перед учасниками форуму – керівниками українських та закордонних бізнес-шкіл та центрів освіти, підприємцями та керівниками  компаній, Голова Комітету відзначила, що дуже важливо, коли мова йде про бізнес-школи в Україні, зауважити, що бізнес – школи в Україні сьогодні  намагаються навчати не тільки знанням, але й цінностям: про те яким повинен бути бізнес, яким має бути відношення до споживача.

 

«Моральний бізнес, який прагне розбудовувати країну, співпрацювати зі споживачем, керуючись загальнолюдськими цінностями - це надзвичайно важлива і амбітна мета, яку сьогодні здійснюють українські бізнес - школи»- відзначила Лілія Гриневич.

 

Крім того, вона зауважила, що саме бізнес-школи сьогодні – це  позитивний приклад взаємодії між освітою і сучасним ринком праці.

Традиційно форум CEEMAN, присвячений таким основним темам:

- проблемам, з якими стикаються при втіленні творчих підходів та інновацій у бізнес-моделі;

- практиці ведення бізнесу;

- проблемам, які постають перед лідерами організацій;

- наслідкам таких змін для розвитку керівників та лідерів.

Інновації стосуються різних аспектів бізнесу і визначаються розміром організації, її позиціонуванням на ринку та етапом її життєвого циклу.