Перший заступник Голови Комітету з питань науки і освіти: «Прийняття проекту Закону «Про фахову передвищу освіту» дасть можливість остаточно вирішити проблемні питання щодо подальшої долі технікумів та коледжів»

11 березня 2019, 14:08

Під час засідання погоджувальної ради, яке відбулося 11 березня 2019 року, Перший заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Олександр Співаковський зосередив увагу колег на двох важливих питаннях, які потребують якнайшвидшого розгляду у сесійній залі.

Перш за все, Олександр Співаковський наголосив, що Комітет з питань науки і освіти цілком і повністю підтримує прийняття проекту Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (реєстр №. 5670-д від 09.06.2017), норми якого в частині, що стосується питань мови освіти, повністю автентичні законопроекту «Про внесення змін до розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про освіту» щодо збільшення перехідного періоду імплементації статті 7 (Мова освіти)» (реєстр. № 9287 від 09.11.2018). Перший заступник Голови Комітету зазначив, що реалізація цієї норми дозволить врахувати рекомендації, викладені у Висновках Венеційської комісії, та слугуватиме створенню умов для застосування оптимальної моделі використання мов в освітньому процесі для кожної національної меншини.

По-друге, Олександр Співаковський просив включити до розкладу засідань цього пленарного тижня Проект Закону «Про фахову передвищу освіту» (реєстр. №8321-д від 01.03.2019 р.) та зазначив, що проект даного Закону було розглянуто на розширеному засіданні Комітету з питань науки і освіти, яке відбулось 27 лютого 2019 р., на якому було прийнято рішення рекомендувати прийняти його за основу та в цілому, як закон. Перший заступник Голови Комітету додав, що прийняття цього законопроекту дасть можливість остаточно вирішити проблемні питання щодо подальшої долі технікумів, коледжів та прирівняних до них училищ, а також дозволить оперативно перейти до розгляду іншого важливого закону – Закону «Про професійно-технічну освіту».