Питання сучасного стану, законодавчого забезпечення та подальшого функціонування початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів

15 лютого 2017, 17:18

Питання сучасного стану, законодавчого забезпечення та подальшого функціонування початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів обговорено на нараді членів фахово-експертної комісії з питань початкової спеціалізованої мистецької освіти Координаційної ради при Національній академії мистецтв України та делегованих представників Всеукраїнської Ради директорів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)

 

13 лютого 2017 року в приміщенні Київської дитячої музичної школи № 35 проведено спільну нараду членів фахово-експертної комісії з питань початкової спеціалізованої мистецької освіти Координаційної ради при Національній академії мистецтв України та делегованих представників Всеукраїнської Ради директорів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання).

На засіданні були обговорені питання подальшого функціонування початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, збереження їх мережі, фінансування, оплати праці педагогічних працівників тощо.

Під час наради особливу увагу було приділено обговоренню питань законодавчого закріплення позашкільної освіти, зокрема мистецької освіти, в проекті Закону України «Про освіту» (реєстр. № 3194-д), який готується Комітетом Верховної Ради України з питань науки і освіти до другого читання.

Учасники заходу одноголосно підтримали пропозицію щодо недоцільності заміни назви «Початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади (школи естетичного виховання: музичні, художні, хореографічні, театральні, хорові, мистецтв та інші)» на «дитячі мистецькі школи».

За дорученням керівництва Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України від секретаріату в засіданні взяв участь головний консультант секретаріату Комітету Красняков Євген Васильович.

За результатами наради підготовлено звернення до Комітету з питань науки і освіти, в якому аргументується недоцільність зміни термінології відносно початкових спеціалізованих навчальних закладів.